woensdag 19 augustus 2015

Van Rossem over lenen in de bieb

Zoals misschien al bekend ben ik een groot fan van Maarten van Rossem. Ik moet zo lachen altijd om zijn droge nuchtere opmerkingen en vaak zegt hij iets dat ik denk van Verrek je hebt helemaal gelijk of dat wist ik niet.
In De slimste mens is hij jurylid en Maarten is een groot boekenliefhebber en een groot verzamelaar. Regelmatig komt er een opmerking rondom boeken in de uitzending voor. Die haal ik er dan uit en publiceer ze hier. Wat zei hij vrijdagavond over de bieb?

"Ik heb niet veel met bibliotheken. Gek genoeg. Ik wil alles gewoon zelf hebben.Ik heb thuis ruim voldoende. Misschien wel iets te veel.Wat me enorm irriteert is dat je dan je dat je zo'n boek net geleend had, dat je het gevoel hebt van ik heb het boek net gehaald en dan krijg je zo'n briefje of je het goed ingepakt en zo snel mogelijk weer wil terugbezorgen.En dan kan je het niet meer vinden. Nou ja..."

Ben jij fan van de bieb? Ik ben ook iemand die het gewoon zelf wilt hebben. Ook ik had in het verleden te vaak briefjes met dat ik weer te laat was. Maar ook werd ik niet goed van alle vreemde vlekken van o.a paprikachips en porretjes in de boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...