donderdag 3 september 2015

Jennefer Mellink op Manuscripta

Op Young-adult schreef Jennefer Mellink een leuke column over haar bezoeken door de jaren heen van Manuscripta en het feit dat ze er aanstaande zaterdag weer bij is. Maar dan niet als bezoeker.
Om half drie zal ze in Boekwinkel Westerhof samen met twee andere Young Adultschrijvers Jen Minkman en Martine Glaser, hun boeken presenteren Na afloop zullen de dames hun boeken signeren.
Een quote uit de column is:
"Het is dus méér dan een droom die uitkomt voor mij. Ik heb niet alleen het voorrecht om vanachter een stand mijn eigen boeken te signeren, ik mag er ook nog eens op een podium met gedreven collega’s over praten. Want wat vind ik het fijn om mijn eigen enthousiasme voor lezen (en schrijven) op jullie over te brengen."

De Bende zal er  bij zijn en er een verslag van maken. Als we natuurlijk niet vooraf in Boekhandel Waanders in de Broeren raken. Dit schijnt samen met de boekhandel in Maastricht een van de mooiste winkels van Nederland te zijn op boekengebied. En je weet wat er gebeurd hè als een echte boekenwurm in een enorme boekhandel verzeild raakt: die is uren zoet. Misschien dat maar doen na de presentatie van Jennefer. Of na een nacht doorhalen in Zwolle de volgende dag.
Manuscripta, de opening van het nieuwe boekenseizoen en dit jaar dus in Zwolle. Sinds vorig jaar reist het evenement door het land. Vorig jaar Utrecht, heel gezellig, en nu in Zwolle dus. Mag ik vantevoren mopperen over de veel te weinig thrillerschrijvers die aanwezig zijn, dichterbij de datum komend denk ik eerder 'Gelukkig maar'. Nu heb ik al drie keer een half uur iets staan en daartussen moet je dan nog de kraampjes langs en lol trappen. De middag zit al vol zat. Genoeg tijd voor koffie, broodjes en geklets.

Bron:

Young-adults.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...