dinsdag 11 april 2017

Bianca leest....


Een week met tal van bezigheden waardoor het lezen even iets minder was. Een dagje extra werken, een middagje freubelen met bloemen, een dubbele verjaardag voor bereiden en vieren zorgde er voor dat ik niet aan mijn gewenste leesuren kwam. Twintig jaar geleden ben ik op mijn eigen 26e verjaardag namelijk bevallen van een prachtige dochter die nu dus alweer 20 kaarsjes uit mag blazen, wat gaat de tijd toch hard, maarja dat is een cliché, dat weten we allemaal allang. Voor ons toch wel een mijlpaal hoor! 
Maar de uren die ik wel aan lezen heb besteedt genoot ik met volle teugen van  inmiddels alweer deel zeven in de Q serie van Jussi Adler-Olsen. Achteraf is het ook wel eens lekker dat ik bijna  een week heb genoten van een boek, steeds uitkijken naar elke minuut genieten van deze topper. Een dikke pil van bijna 500 bladzijden puur leesgenot. Selfies is een moderne thriller met veel aandacht voor de psyche van de mens. Voor mij een thriller van top niveau. Dit verhaal bevat alles wat een thriller nodig heeft, actie, beklemmende spanning, emotie en veel psychologie. 
Afdeling Q belandt op meerdere fronten in zwaar weer terwijl er ondertussen tal van moorden plaats vinden, aan het team van Carl, Gordon en Assad de taak te bewijzen dat de afdeling moet blijven bestaan.  
Ik kijk nu al rijk halzend uit naar deel 8, wat een top schrijver is die Adler-Olsen zeg. 
Mijn positieve recensie zullen jullie vast voorbij zien komen op de site. 

Afgelopen weekend, waarin we allemaal volop hebben kunnen genieten van het mooie weer ben ik toch nog begonnen in mijn tweede boek van deze week, Ibiza, de erfenis, van Kiki van Dijk wat deze week verschijnt. 
Wat ik ervan vond houden jullie nog van me tegoed.  
Een heel ander boek dan Selfies dat wil ik alvast wel kwijt,  voor mij een tussendoortje wat makkelijk weg leest en waar ik amper bij na hoef te denken. 
Inmiddels zit ik helaas weer wel binnen want het weer valt hier in Zeeland in ieder geval flink tegen nu, gelukkig begin ik zo langzamerhand uit te kijken naar een weekje Benidorm wat eind van de maand op ons programma staat, voel me best een bofkont. 
Nou kort samen gevat had ik dus een drukke week met voor jullie weinig leesnieuws, ik spreek jullie volgende week weer 

Tot dan! 
Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...