zaterdag 30 januari 2016

Wat leest Juul deze week?

Leesweek

Vanaf deze week zullen op deze plek mijn lees- en andere avonturen te lezen zijn.
Wat heb ik gedaan?
Wat heb ik gelezen?
Waar ben ik geweest?

Naast de, uiteraard, gewone, en vooral saaie, huisvrouwendingen ben ik aan een nieuw haakproject begonnen. Het is de bedoeling dat het een sprei gaat worden ( als ik zoveel geduld heb, anders weer een Blenkie erbij ). Haken doe ik tijdens het kijken van series. Op Netflix of op dvd. En ken je dat...als je een boek uit hebt en je een nieuw boek mag kiezen, maar je weet niet welke...?
Dat heb ik dus ook met Netflix. Teveel potentieel moois om uit te kiezen. Nu kijk ik bijvoorbeeld naar The Following. Over een gruwelijke seriemoordenaar, heerlijk! En met Kevin Bacon, een van mijn favoriete acteurs. Dubbel fijn dus.
Oh, en de grote inspiratiebron voor de seriemoordenaar is Edgar Allan Poe. En zo kom ik toch weer bij boeken uit...


Donderdag was het prachtig weer, dus ben ik op de fiets gestapt om naar Wassenaar te gaan. Klinkt ver, maar is voor mij bijna net zover fietsen als naar het centrum van mijn woonplaats. Reden om naar Wassenaar te gaan was omdat daar, voor mij, de dichtsbijzijnde winkel met Yankee Candles is. En ik hou nou eenmaal heel erg van geurwaxjes en toebehoren. En Yankee Candle is wat dat betreft toch wel de top.
Eenmaal weer thuis ben ik dan ook lekker op de bank gekropen met een Yankee-tart aan en een goed boek. Veel fijner kan het wat mij betreft dan niet meer worden.

Wat lees ik dan nu?
* Verlangen naar chocolade van Clare Santos ( roman )
   Een boek over 3 sterke vrouwen in verschillende eeuwen. Wat hen bindt: een chocoladekan
* Het negende meisje van Tami Hoag ( thriller )
   Er wordt een verminkt meisje doodgereden. Of was ze al dood? Ze lijkt het 9e slachtoffer van dezelfde moordenaar.

Ik hoop volgende week meer over gelezen boeken te kunnen vertellen, en dus ook meer gelezen te hebben.


Lees en geniet nooit met mate!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...