vrijdag 8 juli 2016

Dwarsliggers...is het wat?

Ik kreeg onlangs als kadootje een dwarsligger. Nog nooit had ik er eentje ingekeken. Vaak zag ik ze staan in boekwinkels en vond ze wel altijd wel grappig zo met zijn allen bijelkaar. Ook ik dacht dat het boekje vast een samenvatting was van een groot boek. Toen iemand vertelde dat het toch echt een "gewoon"boek was, dacht ik van dag hoor. Dat kan gewoon niet.
Het kan dus wel. Ik las deze week Simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld en bladerde als een gek..

Dwarsligger® is een compleet boek in een handzaam formaat: net zo klein en licht als een mobiele telefoon en 100% leesbaar. Door zijn compacte formaat en lichte gewicht kan je dwarsligger® gemakkelijk altijd en overal lezen. Ideaal voor bijvoorbeeld onderweg, op vakantie en in bed.



Dwarsligger® is een initiatief van Jongbloed – drukker en uitgever van hoogwaardige bijbels – en VBK Uitgevers Groep, marktleider op de algemene boekenmarkt. Op dit van oorsprong Nederlands concept is wereldwijd patent verkregen. Na Nederland verovert de dwarsligger® ook de rest van de wereld. 
In 2010 werd Uitgeverij dwarsligger opgericht. Deze uitgeverij wil met een compact en ook compleet assortiment lezers altijd en overal een boekverhaal op maat aanreiken.

Ik kan de dwarsligger echt aanraden. Ik die de ereader altijd op een groter lettertype zet, las Simon in een middag uit. Al plakte de bladzijden wat vaak aan elkaar en moest ik met mijn worstenvingers even net wat meer moeite doen, het lettertype was helemaal te doen.
Ik ga eens kijken wat er allemaal in hun assortiment zit, want deze vullen net wat minder je vakantiekoffer.

Bron: dwarsligger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...