dinsdag 22 augustus 2017

Om dit boek moest ik huilen...door Fatti

ik zal nooit meer huilen van Nicky Cruz & Jamie Buckingham echt, ik heb het boek in 1982 gelezen en ik heb de hele boek door gehuild... 
om zijn verhaal, hoe mensen zonder het te willen, dingen doen, die ze niet willen en dat sommigen er niets aan kunnen... en ook omdat hij door de kracht van het evangelie van Jezus Christus helemaal veranderd... als je het maar toelaat...


Nicky Cruz, ex-leider van een New Yorkse bende, geeft hier zijn getuigenis voor 5000 jongeren in de Royal Albert Hall in Londen.

"Dit is een opmerkelijk boek. Het heeft alle elementen van een tragedie - misdaad en intrige, plus het grootste van alle bestanddelen: de kracht van het evangelie van Jezus Christus. De eerste helft van het boek vormt de duistere achtergrond voor een aangrijpende ontknoping. 
Ik hoop dat dit boek een grote lezerskring zal vinden, en dat zij die het lezen de Christus zullen leren kennen, die het lege, rusteloze en misdadige hart van Nicky Cruz veranderde en hem tot een legende van deze tijd maakte." - Dr. Billy Graham

Nicky Cruz, een van de hoofdpersonen in de bestseller HET KRUIS IN DE ASFALTJUNGLE, vertelt hier zijn eigen verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...