maandag 18 april 2016

Lezen is soms wat minder..

Een boek...wat is dat?

Het is geen beste leesweek geweest. Echt minimaal gelezen.

Waar was ik dan wel mee bezig?
Het was een week waarin ik even goed moest nadenken en moeilijke beslissingen moest nemen. Beslissingen die niet niet leuk zijn nu, maar die hopelijk wel voor rust gaan zorgen. En dus uiteindelijk goed voor mij zullen zijn.

Woensdagavond werd Femke Halsema geïnterviewd bij een lokale boekhandel. Daar moest ik, vind ik, bij zijn! 
Ik was duidelijk niet de enige, de boekhandel was afgeladen.
Femke is een leuke vrouw die bevlogen verteld. Ook werd ze hier en daar best persoonlijk. Na het interview was er gelegenheid voor signeren en een foto. Helemaal blij verliet ik de boekhandel.
Daarna nog even naar het lokale poppodium gegaan. Stond een geinig bandje geprogrammeerd, en het is ook wel eens leuk om er als bezoeker te zijn in plaats van medewerker. En natuurlijk werd het laat...
Al met al een zeer geslaagde avond gehad.

Daarnaast was ik ook erg moe. Geen idee waar het door kwam, maar ik heb veel uurtjes slapend doorgebracht.


Vrijdagavond nog weer kaartjes gescheurd. Ook dat was uiteraard weer gezellig. Helemaal toen een collega en ik helemaal los gingen over wielrennen. De anderen keken ons echt aan alsof we een vreemde taal spraken :).

Wat las ik dan wel?
Alleen het proefmanuscript heb ik uitgelezen. Verder helemaal niks.

Ik hoop dat komende week een betere leesweek gaat worden.
Donderdag met Ink en Lydia naar de boekpresentatie van Linda Jansen-Vroegrijk.
Zaterdag naar een boekpresentatie van een oud-studiegenootje. Leuk ook om haar weer eens te zien! en 's avonds weer gezellig kaartjes scheuren.

Lees en geniet nooit met mate!

Toedels!

Julia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...