maandag 7 november 2016

In de brievenbus : Louise Coffyn

Op de Antwerpse Boekenbeurs ontmoette ik Louise Coffyn en besloot haar boek te gaan lezen. Ik iemand die het programma Temptation Island geheel niet kent..dus benieuwd wat ik te lezen ga krijgen. toen mijn medebezoekers zagen welk boek ik in handen had, werden er herinneringen aan de afleveringen waar zij in zat opgehaald. Eerlijk gezegd: niet geheel positieve herinneringen bij de welkijkers... We gaan het zien. Een eerlijke mening zijn jullie gewend en zal zeker komen.

Wat Gabriël en Lilly aan elkaar bond, was van bij het begin pure passie, avontuur en verliefdheid. Met Gabriël was alles vuur. Lilly was op zich al heel
explosief, maar hij gooide nog olie op haar vuur." Het einde van een mooie verliefdheid hoeft niet noodzakelijk het einde van de wereld te betekenen.
Dat bewijst Louise Coffyn in deze gevoelige roman, waarin ze het verhaal vertelt van Lilly en haar vriend Gabriël, die besluiten om samen deel te nemen aan een tv-programma dat hun relatie op de proef stelt. Ook wanneer tijdens de uitzending vervelende en intieme tapes opduiken op het internet, houdt Lilly
zich sterk. Met een bewonderenswaardige moed staat ze weer op en kiest resoluut voor een positieve toekomst...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...