zaterdag 12 maart 2016

Leesweek van Julia

Tja....

Op zich was het best een actieve week. Veel met het fietsje er op uit geweest. Naar Voorschoten voor de Moordwijven. Naar het centrum op jacht naar haakwol. En naar een andere wijk voor de Action. Heerlijk die lichamelijke inspanning! En als het dan ook nog zonnig is....daar kan ik zo van genieten!

De komende week staan er ook al leuke dingen gepland. Zo mag ik zondag Ronald Giphart interviewen voor het blog. Dat vind ik best een beetje boel spannend! Maar ik kan dat!
En zaterdag naar Den Haag voor Griet op de Beeck. Ook heel veel zin in.
En de avond ervoor kaartjes scheuren bij de Kraaien. Gezellig!


Het lezen was een drama deze week. Ik had last van een echte readers-block. Ik kreeg geen letter gelezen. Uiteindelijk alles opzij gegooid en een Young Adult erbij gepakt. En...I'm back! Het lezen is weer leuk.

Wat las ik dan wel?
* IJsland van Ronald Giphart
  Ik ben gestopt in dit boek. Ik blokkeerde aan alle kanten. En niet omdat het zo'n vreselijk boek is, dat valt namelijk best wel mee.     Maar ik verzon steeds maar excuses om niet verder te lezen. Dat is niet de bedoeling van lezen. En dus ga ik niet verder in dit         boek.
  En nu maar hopen dat Ronald Giphart dit niet leest voor het interview, dat zou toch wat ongemakkelijk worden...

* Nodig van Joelle Charbonneau
  Na een lastige start was het toch een goed boek. Een aanrader! De recensie zal nog op het blog verschijnen.

* Off Piste van Linda van Rijn
  Je weet wat je krijgt. En wordt daarin eigenlijk nooit teleurgesteld. Al moet ik toegeven dat deze mij aangenaam verraste. 

En wat lees ik dan nu?

* Promille van Heleen Vreeswijk
  Het boek dat mij uit mijn readers-block heeft gehaald.
  Het is een vertrouwd goed Heleen-boek. Met het bekende politieteam van Van Buren.

* Ach deze leegte, deze verschrikkelijke leegte van Joachim Meyerhoff
  Ik heb dit boek gewonnen bij een actie op Facebook.
  Tot nu bevalt de schrijfstijl mij prima. Het is een boek met humor, maar ook tragiek. 

Ik hoop volgende week weer wat meer gelezen te hebben!

Fijne leesweek. Enne....

Geniet en lees nooit met mate!


Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...