maandag 7 maart 2016

nu aan het lezen

Ach deze leegte, deze verschrikkelijke leegte van Joachim Meyerhoff

Dit boek is nu aan de beurt om gelezen te worden.
Waarom dit boek?
Ik heb dit boek gewonnen via Facebook en de titel intrigeert me. Ik heb nog niet eerder een boek van deze schrijver gelezen en weet dus ook niet zo heel goed wat ik kan verwachten. Maar dat vind ik ook een beetje een deel van de lol. Zal het mee- of tegenvallen?
In het kort gaat het over jongeman ( ik-persoon ) die aangenomen is op de toneelschool in München en daarom bij zijn, ietwat wereldvreemde, grootouders in gaat wonen.

Wat ik er uiteindelijk van vind lezen jullie later!


Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...