zaterdag 17 december 2022

Kerst met jou- Gracie Mills

 


Oh nee,het is weer de tijd van het jaar. Naast de melige kerstfilms zijn er ook de typische kerstverhalen en laat ik nu net niet houden van die cliché dingen. Hoe ga ik dan deze bundel van Tinteling Romance ervaren?

 

De verhalenbundel trapt af met Ingesneeuwd. Het begint met veel sneeuw en een bijzondere autorit van Ethan en Dana. Ingepakt gaat over Carter, de zakenpartner van Ethan. Samen runnen ze Freeze Marketing. Ethan schreef zijn vriend Carter in op Connect2Me, de bijzondere datingsite waar naar het innerlijk wordt gekeken en geen naam of foto gedeeld wordt . Wanneer Ethan Puppylove100 leert kennen ontdekt hij al snel hoe verbinding voor onverwachte gebeurtenissen kan zorgen. In het laatste verhaal komen opnieuw twee mensen samen. Rosewood Cabin in het noorden van Missouri is de plaats van rust voor Olivia .Wanneer een knappe vreemdeling haar warme thuis binnenstapt met een gewaagde vraag is dit het begin van een speciale relatie. Volgeboekt gaat over connectie over alle grenzen heen en het sluit deze prachtige verzameling op een betoverende manier af.

 

 

Ik weet niet goed of dit dan toch typische kerstverhalen zijn maar eigenlijk maakt het mij niets uit . Ja, natuurlijk zie je sommige dingen al aankomen en toch verrast deze feelgood kerstbundel. Deze bundel heeft  onverwachte wendingen , er is een heerlijke portie humor en steeds opnieuw een prikkelende story met personages die me niet onberoerd laten. Dit boek waarbij alle personages een band hebben voelt als een warme deken om me heen. De verhalen  zijn hartverwarmend en op zo een vlotte en moderne manier geschreven waardoor ik fan ben. Kerst met jou doet me geloven in liefde en geeft zonder twijfel een warm gevoel tijdens koude of eenzame dagen. Of verhalen troost bieden ? Pak deze heerlijke bundel,wikkel je in de warme deken van hoop en geniet met of buiten kerst.

 

4.5 inktpotjes


Fany

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...