maandag 17 april 2017

Ink leest

Heb je eerst een heel blij gevoel omdat je je favoriete bandje veel zag, dit keer was mijn eerste uitje een bezoek naar de tandarts. Mijn kies was afgebroken en best flink afgebroken. Nadat het eerst wat zeurde, werd de kiespijn per dag heviger en zeurde ik bijna nog meer dan de tand zelf. En dat wilde wat zeggen. De orginele grap dat Ink Kroon straks rond zou lopen met een kroon in haar mond  enzenz was niet uit de lucht. Vriendelijk trok ik mijn mondhoeken omhoog bij de zoveelste keer dezelfde soort grap en dacht alleen maar van wat vindt iedereen zich nu toch enorm grappig. De tandenmevrouw vertelde dat er zelfs twee kiezen afgebroken waren en ze binnenkort de oude vullingen uit 1880 er uit ging breken en er weer nieuwe in moest maken en dan een kunstwerkje zou maken.



Daarna kwam Bianca van het team hier op de koffie, want we hadden bedacht eens door het Brabantse te gaan scheuren en twee boekpresentaties te bezoeken. Die kiele ,kiele opelkaar aansloten. Ik wilde perse naar de ene en Bianca naar de tweede dus wat doe je dan...
angelique van der bijl
De eerste was in Uden van Esther Boek . Ik had het boek Geen kind meer al gelezen en was zeer onder de indruk van het verhaal. Altijd benieuwd dan naar de schrijver achter het boek. De schrijfster had last van haar keel de dag er voor en beloofde extra zwoel te gaan klinken dus dat wilde ik wel eens aanhoren. Het was een zeer zeer indrukwekkende presentatie, ik kan niet anders kijken. Het verhaal draait om de valse zedenzaak tegen haar zoon van een paar jaar geleden. Hoe een dorp, politie en familie op je reageert als je zoon wordt beschuldigd. Haar gezin was ook aanwezig en veel mensen stonden ontroerd te luisteren naar Esther haar verhaal.
Helaas sprak ik Esther maar heel erg kort, dus we hebben afgesproken dat heel erg snel in te gaan halen. Waneer kan je Esther ;)
Snel door een uur lang naar Made met een frietje in de mik geschoven komen we net op tijd. Ach op presentaties spreek je mensen nooit echt goed. Dus.... Angelique, wanneer kan jij haha

De dag er na had ik met Danielle, Yfke , Alex, Miriam een eetafspraak bij mijn politieheld Pjotr Vreeswijk. Had ik stiekum eigenlijk erwtensoep verwacht, maar het werd veel lekkerder. De binnnekomstw as al geweldig met Nina, zijn kleine dochter die verrukt was van de roze pluk in mijn haar. De middag vulde zich oa met gesprekken over roze make up en winkeltje spelen in de tuin. Relaxte middag en zeer leuk eindelijk zijn vrouw en kinderen te leren kennen.

en....ik ben best goed aan het lezen. Wat? Jaha , ik heb zowaar een paar boeken uit. Zo las ik Sonja Barends Ik kom nooit meer terug. Net als een groot deel van Nederland geloof ik. Of tenminste een groot deel kocht het boek. Het staat als zeer goed verkocht in de CPNB 60. Ik was ontroerd, alweer, door het verhaal over haar avder die afgevoerd wordt in d eTweede Wereldoorlog en inderdaad nooit meer terug komt. Sonja probeert het leven en de dood van haar vader duidelijk te krijgen in dit boek.
Ook las ik (WAAROM?) DJ van Kluun. IK moet daar niet meer aan beginnen...ik hou niet van
Kluun.
De laatste van Nathalie Pagie die rond 19 april uitkomt heet Casa familia en ik moet ronduit toegeven dat ik mevrouw Pagie zich zie ontwikkelen tot een echt goede en spannende thrillerschrijver. De nadruk lag voorheen vooral op heteroromantiek met ene lichte snuf spanning die er wat overheen vloog. Nu heeft de schrijfster echt een spannend plot door het boek heen gemaakt. Top.
Er liggen weer drie nieuwe boeken naar mij te lachen, maar ik weet nu nog niet welke ik als eerste ga oppakken.

Ik zwaai jullie gedag en zeg sie joe leterrrr
Ink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...