zaterdag 27 februari 2016

De leesweek van Julia

Eeyore

Het was niet bepaald een topweek. Het best samen te vatten als een Eeyore-week...Niet heel erg top.
Het hoogtepunt was vrijdag: lekker uit eten met vriendin Joanne en daarna naar de Schouwburg. Het verslag heeft inmiddels op het blog gestaan. Het was een zeer geslaagde avond!

Vanmiddag ( zaterdag ) een verjaardagsfeestje van een andere vriendin. Leuk met vriendinnen ergens koffie drinken, dat zal zeker ook weer heel fijn zijn!

Dan mijn leesweek. Ook die was wat minder. Niet dat ik slechte boeken heb gelezen, integendeel zelfs, maar wat minder puf om te lezen.
Ik las:
* Zolang er leven is van Hendrik Groen
  Mijn mening heeft inmiddels op het blog gestaan.
* Linksgelaten van Lisa Genova
  Over een carrièrevrouw die na een auto-ongeluk hersenletsel heeft. Haar linkerhelft bestaat niet meer voor haar hersenen. Een       zeer boeiend verhaal over een sterke vrouw die op zichzelf wordt teruggeworpen. Als je geïnteresseerd bent in boeken over             aandoeningen, zonder dat het zielig wordt, is deze schrijfster zeker een aanrader! Zij schreef ook Ik mis mezelf ( Still Alice ).
* WAG! van Patrick McDonnell
   Een prentenboek dit keer. Weinig bladzijden, maar wel een mooi verhaal(tje). Ik ben fan van Patrick McDonnell, dus ook dit boek    beviel me zeer.

En wat lees ik nu?
* De Campus van Nathalie Pagie
  Cleo gaat een paar maanden naar Canada om te studeren. Om zo haar tirannieke vader te ontvluchten. Maar in Canada raakt ze   betrokken bij een moord.
* Nodig van Joelle Charbonneau
  Een Young Adult over een nieuwe social netwerksite. Om lid te worden moet je vertellen wat je nodig hebt. Nee, niet wat je wilt,       maar wat je nodig hebt.

Ik hoop volgende week weer meer gelezen te hebben. En tot dan:

Geniet en lees nooit met mate!


Luv Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...