zaterdag 6 februari 2016

Julia leest heel wat af

Afscheid

Met verdriet heb ik afscheid moeten nemen van mijn trouwe ereader, na 2 jaar dienst te hebben gedaan. Het was een goedkoop instapding, omdat ik niet wist of het lezen op een ereader mij zou bevallen. Ja dus....Voel me nu echt even onthand, maar de nieuwe is onderweg!

Het was de laatste week in dienst van mijn werkgever. Dat betekent de laatste administratieve handelingen en dan een streep eronder. Op weg naar....?

Verder heb ik een hele rustige week gehad, vooral lekker gerommeld in huis en gelezen.

De boeken die ik heb uitgelezen zijn:
* Het negende meisje van Tami Hoag
   Heerlijke thriller, bij vlagen gruwelijk. Het lijkt wel alsof Tami Hoag steeds beter gaat              schrijven!
   En ik kon weer iets afvinken voor de Thriller Challenge: boek waar je naam in voorkomt. Een belangrijk personage heet namelijk Julia Gray.
* Voetbalvrouwen van Linda van Rijn
   Weer even een lekker boekje voor tussendoor. Een dun boekje ook, maar 150 bladzijden.
* Verlangen naar chocolade van Care Santos
   De recensie heeft inmiddels op het blog gestaan.
* Dansen op lucht van Nora Roberts
   Het eerste boek dat ik van haar lees. Ook de JD Robb boeken heb ik nog niet gelezen. Maar na deze kennismaking zal daar zeker verandering in komen.

En wat lees ik nu?
* 10 Redenen waarom Zweden de moord op Olof Palme niet oplost van Marc Pennartz

   Heel interessant boek. Ik val van de ene verbazing in de andere. Helaas lees ik dit boek op de ereader, dus die staat nu even in de wacht. Vind ik niet leuk! Ik wil verder lezen!
* Nacht in Parijs van Michael Berg
   Fijn boek, leest lekker weg.

Als ik het zo bekijk heb ik behoorlijk gelezen deze week. Heerlijk!
Ik weet nu al dat ik het volgende week wat drukker zal hebben en dus waarschijnlijk wat minder zal lezen. Maar dat lezen jullie volgende week weer.

Geniet en lees nooit met mate


Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...