zaterdag 13 februari 2016

Julia haar leesweek

Leesweek

En dan is er zomaar alweer een week voorbij. En mag ik vertellen oven mijn (lees)week.

Het is een iets minder productieve leesweek geweest. Voor mijn doen dan hè.
Dat komt onder andere doordat ik een zware migraine-aanval heb gehad, dat gaat niet zo heel goed samen met lezen.

Mijn vader had gevraagd of ik zijn haar wilde kortwieken met de tondeuse. Nou ben ik niet zo'n held met apparaten met een stekker. Vooral niet sinds een keer de stofzuiger tijdens het zuigen ontploft is. Maar goed...ik heel dapper, en met trillende handjes, het haar gekortwiekt. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Maar mijn vader is er zonder schade vanaf gekomen, dus ik vrees dat ik de volgende keer weer mag....

Ook mocht ik deze week weer een avondje kaartjes controleren bij Gebr. de Nobel. Het was een kleine productie en na een uurtje was ik eigenlijk al klaar. Maar het was zo gezellig dat ik nog een poos ben blijven hangen en heb geholpen met bijvoorbeeld de glazen ophalen. Het was een gezellige avond. En zondagmiddag mag ik weer.

Maar wat las ik dan wel?
* Nacht in Parijs van Michael Berg
  Spannend boek waarbij ik de hele tijd dacht te weten hoe het zat en het toch anders bleek te zijn. Leuk!
* 10 Redenen waarom Zweden de moord op Olof Palme niet oplost van Marc Pennartz
   De recensie heeft inmiddels op thrillerlezers gestaan.
* Op een mooie zomerdag van Mary Higgins Clark
   Altijd fijne boeken voor tussendoor. De Boequetreeks onder de thrillers.

En wat lees ik nu?
* Het vijfde slachtoffer van James Grippando
  Het duurde even voor het boek me te pakken kreeg, maar nu kan ik bijna niet stoppen met lezen. Interessant verhaal. Ben heel       benieuwd welke wendingen er nog komen.
* In Seizoenen van Judith Visser
  Aangrijpend. Maar ik word er ook boos van. Een boek met emoties.

Tot volgende week!

Lees en geniet nooit met mate!


Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...