zaterdag 2 juli 2022

Sandra J. Paul gaat op vakantie en neemt mee...


 Welk boek of welke boeken stop jij in je koffer om te lezen tijdens je vakantie en waarom?

Ik ben een grote True Crime fan en heb recent die liefde teruggevonden na een tijdje afwezigheid wegens te weinig tijd. Ik ben dus van plan om die liefde terug mee op vakantie te nemen. 
Ik ben recent begonnen in een boek dat ik ongeveer twintig jaar geleden (of langer) al een paar maal gelezen heb over Ted Bundy, en wel in het heel bijzonder het boek van Anne Rule, true crime auteur die in een heel bijzondere positie zat. Zij heeft namelijk een hele tijd met Ted Bundy samengewerkt tijdens de nachtshiften in een hulpcentrum. Zij leerde hem kennen voor hij seriemoordenaar werd, en ze raakte toen bevriend met hem. Het toeval wil dat zij, dankzij haar connecties bij de politie, aan de zijlijn mee met hen dacht over wie de mogelijke mysterieuze moordenaar was. Dat heeft ze dan verwerkt in haar boek over Bundy. 
Er kwam recent een gereviseerde nieuwe versie uit, en die neem ik dus mee. Daarnaast heb ik nog wat materiaal liggen over seriemoordenaars en true crime, zoals gezegd een grote interesse van me. Ik ben ook van plan om Later nog eens te lezen, van Stephen King. 
Welk boek of boeken raad je aan om zeker mee te nemen op vakantie en waarom?

 

Dat vind ik een hele moeilijke vraag want iedereen leest natuurlijk iets anders, maar ik hoop natuurlijk massaal op Hamley boeken, dat zou een hele eer zijn voor onze auteurs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...