dinsdag 5 juli 2022

Terence lauerhohn gaat op reis en neemt mee...

 


Welk boek of welke boeken stop jij je in koffer te lezen tijdens je vakantie en waarom?

Als ik op vakantie zou gaan, dan neem ik zeker enkele boeken van Stephen King en Peter Straub mee. Zwart huis en de Donkere Torenserie zitten daar dan zeker bij. Maar Spiegel, van Guido Eekhaut en Echo van Thomas OldeHeuvelt ook, want die staan nog ongelezen in mijn boekenkast en ik popel om die te lezen.

Welk boek of boeken raad je aan om zeker mee te nemen op vakantie en waarom?

Aan iedereen die op vakantie gaat (of thuis blijft) en van originele, gedurfde, goed geschreven horror houdt, durf ik bovenstaande titels aan te raden. Maar ga na het lezen van een van deze boeken niet een nachtelijke wandeltocht in een donker bos maken of zo. Dat is de – boze – goden verzoeken... Zwart huis is dankzij de schrijfstijl zelfs een soort van schrijfbijbel voor mij geworden, zo’n indruk heeft dit boek op mij gemaakt.

 

www.123website.nl/lauerhohn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...