donderdag 28 april 2016

Wat las ik allemaal...

Boeken

Zul je altijd zien: is je leesflow terug, heb je geen tijd om te lezen....Ach, ik ben allang blij dat die flow terug is!

Vorige week een leuke week gehad.
Donderdag naar Breda geweest. Op bezoek bij Ink met Lydia en Amanda. En naar de boekpresentatie van Linda Jansen-Vroegrijk.
Het was een hysterisch leuke dag, waar ik nog lang met heel veel lol op zal terugkijken.

Zaterdag was er de boekpresentatie van een studiegnoot van mij. Ik heb haar sinds de studie niet meer gezien. We zijn wel vriendjes op Facebook en zo wist ik van deze presentatie. Ik vond het een leuk en goed idee om er heen te gaan. Om haar weer eens te zien en te spreken. En om een verslag te schrijven, het was tenslotte een boekpresentatie.
Uiteindelijk heb ik haar amper gesproken, wat logisch was, want zij was natuurlijk de eregast van het feestje. Wel heb ik 2 andere studiegenoten gesproken die er ook waren. Dat was leuk, zeker ook om te zien wat er van hen geworden is.

En....komende week wordt weer een toffe week!
Maandag ga ik naar een concert van Venice. Een band waar mijn vriendin en ik hysterisch fan van zijn! Ja, we gedragen ons zelfs als groupies! Heerlijk. En natuurlijk genieten van de fijne muziek.
Ow, en zaterdag ga ik naar een concert van Di-rect in mijn "eigen" Nobel. 
En dinsdag met bijna het hele thrillerteam naar de boekpresentatie van Carina van Leeuwen. Zo'n leuk mens vind ik haar. Dus uiteraard ook heel veel zin in!

Ik las deze week de boeken Tegenwicht van Conny Hoogendoorn en De blinde vlek van Jo Claes uit. Van Tegenwicht heeft inmiddels de recensie op het blog gestaan. Jo Claes was oke, maar niet zijn beste. Een lekker wegleesboek.

En wat lees ik dan nu?
* Waardigheid is kwetsbaar van Ferdinand von Schirach

  Een essay. Ik ben nu halverwege. Het is best nadenken bij het lezen. Zeker interessant, al heb ik er nog geen kop en staart in         kunnen ontdekken.
* Het gelukkigste meisje ter wereld van Jessica Knoll
  Het verhaal leest lekker, maar het hoe of wat blijft lang in mist gehuld. Ik vind het tot nu toe een leuk boek. Recensie volgt snel.
* Koud spoor van Carina van Leeuwen
  Als ik volgende week naar de presentatie van haar nieuwe boek ga, is het wel handig als ik het vorige boek gelezen heb.                 Tenminste, dat vind ik.

Ik hoop dat jullie een minstens zo leuke week krijgen als dat ik verwacht te hebben.

Lees en geniet nooit met mate!

Toedels Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...