zaterdag 6 maart 2021

Fany's Boekenbuit februari

 



 

Deze maand heb ik naast boeken voor Boekinkt en wat Engelse titels eigenlijk niets anders gelezen. Mijn chronische migraine was deze maand de grootste spelbreker.

 

Ik heb beslist om deze rubriek ook niet meer op te splitsen in boek, e- book of luisterboek. Eigenlijk maakt dit niet uit voor jou en je weet dat ik graag de combinatie maak maar apart opnoemen ga ik dus niet meer doen.

Deze maand wou ik graag met je delen dat ik eigenlijk ahum twee e-readers heb. Ik ben in het bezit van een Kobo e-reader en een Kindle. De Kobo was oorspronkelijk voor het Kopo Plus abonnement en de Kindle omdat ik ook wel Engels lees en de pdf-bestanden daar vaak beter op te lezen waren. Ondertussen heb ik al de upgrade van Kobo omdat ik door de speciale opties ook met migraine of spierpijn beter kan lezen op deze e-reader. Als bookaholic moet je prioriteiten stellen. Ik heb mezelf eens de Kobo Forma cadeau gedaan en ben daar zeer blij mee.

 

Enkele parels:

 

Koninklijke magie - Petra Doom

 

Wat is 'Koninklijke magie' een heerlijk duister en betoverend einde van de originele urban fantasy-reeks Overstekers.

 

Huiver- Allie Reynolds


 

' Huiver' is een bloedstollend debuut in een ijskoude wereld dat je in een ruk uitleest.

 

 

Gelezen:

Daigho- Latoya Meuris

Koninklijke magie- (Overstekers deel 3) - Petra Doom

Een meesterstuk - Peter Römer

De ongetrouwde hertog - Julia Quinn ( Familie Bridgerton 1)

Voordat de koffie koud wordt- Toshikazu Kawaguchi

Jaag je ploeg over de botten van de doden- Olga Tokarczuk

De Schemerling : Serie Misschepsels van Meh-  J. Miro

Huiver- Allie Reynolds ( vooruitleesexemplaar)

Socrates op sneakers- Elke Wiss

 

Nog bezig in:

't Hooge Nest- Roxane van Iperen

De meeste mensen deugen- Rutger Bregman

De waarheid - Tom Philips

De keuze- Dr Edith Eva Egger

Ik ga leven- Gul

Afstandsmoeders - Christel Dion

De vondeling- Stacey Halls

Deel twee en drie van De kleine bakkerij van Jenny Colgan

De ijzige verloofde - (De Spiegelpassante 1)

Christelle Dabos

De andere Bridgerton delen- Julia Quinn

Queen’s Gambit in het Engels

 

Ik heb ook enkele boeken vooruit mogen lezen en deze reviews ga je ook nog zien verschijnen.

 

Op verlanglijstje:

Vaarwel Roscoe- Céla Gastel

Klara en de Zon - Kazuo Ishiguro

Later- Stephen King

De anatomie van dromen- Chloe Benjamin

Godenslaap - Laini Taylor


Heb jij titels waar je naar uitkijkt? Laat ze hier weten en ik ga naar ze op zoek. Of boeken die je gelezen hebt en zegt dat zijn titels die je moet ontdekken, laat ze zeker weten en ik bekijk ze.

 

Binnenkort thuis

Draco- Rani de Vadder

Als doden spreken - Mel Hartman ( Dodenreeks deel twee)

 

Netflix:

The Valhalla Murders

Lupin

 

Ik ga zeker nog kijken naar Bridgerton ik en nog wel wat misdaad/thriller en fantasy. Drama zoals The House of Cards lijkt me ook nog wel wat.

 

Hopelijk heb ik niets vergeten en anders zie je het volgende maand zeker verschijnen. Dit was weer een inkijkje in mijn boekenleven. Graag tot de volgende keer.

 

Heb je nog ideeën om deze Boekenbuit nog leuker te maken? Reageer en ik kijk hoe we dit item nog meer kunnen doen leven.

 

Door Fany


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...