zaterdag 21 januari 2023

Een warm welkom van Cathy Bramley

 


Wat is dit een hartverwarmend verhaal met een lach en een traan.

 

Een warm welkom speelt zich af in Barnaby. In dit knusse plaatsje lijkt iedereen familie van elkaar .

Gina runt vanuit een gezellige cottage haar eigen kinderopvang . Lang durfde ze niet springen maar nu ze financieel de mogelijkheid heeft en een fijn compliment kreeg uit onverwachte hoek ontstaat er  een gewaagd idee . Dit is het eerste deel van de feelgood serie de patchworkfamilie en naast Gina leer ik enkele andere heerlijke personages kennen. In het grote huis wonen Violet , Bing en Delphine. Dit zijn kranige oudjes die ik onmiddellijk in mijn hart sluit. Wanneer Gina gevraagd wordt om voor de bijzondere tweeling Lily en Isobel te gaan zorgen ontmoet ze de kwetsbare Cat en de nieuwe knappe hoofddocent Beau Colby. Als verdriet hier toeslaat blijkt hoe hecht deze groep is. Gina besluit om voor haar vrienden te vechten en ondanks de aantrekkelijke Dexter en zijn afstandelijke zus Rebecca hun idee haar droom niet op te geven. Een warm welkom voelt als een knusse lappendeken en na het open einde begin ik ongeduldig in het vervolg Grote dromen. Na deze fijne introductie kijk ik uit naar hoe het leven verder gaat voor de zorgzame Gina en de andere inwoners. Gaat ze haar plan kunnen uitvoeren en kunnen ze in hun droomplaats blijven of wacht er hen een nieuwe toekomst? Ik wil meer van Cathy Bramley omdat ze mijn dag leuker maakt .

 

3,75 inktpotjes

Fany

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...