zaterdag 30 januari 2021

Boekenbuit van januari 2021

 


Fany’s Boekenbuit

Vandaag wil ik je laten zien wat ik deze maand zoal gelezen heb en later nog ga verslinden.

Ik heb namelijk beloofd om jou elke maand mee te laten kijken naar 'Mijn Boekenbuit'. Om eens iets anders te tonen ga ik je elke maand ook iets uit mijn leven laten zien. Het kan mijn boekenkast, verlanglijst, uitzicht huis, kledingstuk of eender welk voorwerp of idee zijn, maar waarschijnlijk gaat dit item toch wel weer een link met woorden hebben. Je passie kruipt namelijk overal tussen en kan je blijkbaar niet uitschakelen.

 

Naast mijn dierbare schatten ga ik delen wat ik naast de reviews voor Boekinkt nog gelezen heb. Soms zal er ook een Engels boek tussen de eigen collectie of reviews staan.

 

Netflix, Amazon en luisterboeken zijn mijn andere hobby's en als ik leuke series of films tegenkom, zie je die hier ook elke maand verschijnen. Gezond koken is ook nog iets waar ik mee kan relaxen en van kan genieten dus misschien geef ik hier nog wel eens tips of ervaringen mee. Zelf moet ik oppassen met gluten en hierdoor is er veel niet mogelijk maar anderzijds is er ook een hele nieuwe wereld voor me opengegaan.

 

Als je nog suggesties hebt om dit topic nog leuker te maken, roep en wie weet komt er de volgende keer wel wat nieuws bij…

 

Mijn pareltjes:

Ja,voor mij is Een beloofd land van Barack Obama de hoge aanschafprijs waard. Binnenkort lees je op Boekinkt mijn review en dan zie je waarom.

 

Het offer van Scarlington van Kevin Valgaeren is de andere ontdekking. In mijn review stond al hoe goed ik deze gothic novel vind.

 

In de lavabo van Erik Segers is heerlijk absurd. Ook deze review lees je hier binnenkort.

 

Reviews nog te verschijnen
De Overstekers-serie deel 1 en 2 Een kracht ontwaakt en De schaduw van de sha van Petra Doom: 'Verfrissende urban fantasy die fascinerender wordt met elk boek'

 

Ik ben er niet- Lize Spit: 'Greep me naar de strot'

Kamala's pad- Dan Morain: 'Boeiende biografie van een bijzondere vice-president'

Een beloofd land - Barack Obama : 'Hoopvol en inspirerend'

In de lavabo - Erik Segers : 'Heerlijke nonsens'

De kleine bakkerij aan het strand - Jenny Colgan

'Doet me wegdromen'

 

Nog aan het lezen: 

De ijzige verloofde ( De spiegelpassante 1) - Christelle Dabos

Jaag je ploeg over de botten van de doden- Olga Tokarczuk

Deel twee en drie in de reeks van De kleine bakkerij van Jenny Colgan

Voordat de koffie koud wordt- Kawaguchi Toshikazu

Overstekers serie van Petra Doom deel drie Koninklijke magie

Queen’s Gambit in het Engels

 

Eventuele missers: eigenlijk geen

Boeken buiten Boekinkt:

     Ebook: Het is oké om je niet oké te voelen- Megan Devine

     Weg van de pijn- Saskia de Bruin

     Luisterboek: Nog bezig met De kooi - Josh Malerman

     Engelse boeken

 

 

Mijn boek item deze maand is de Bookseat.

Je hebt deze misschien al zien voorbijkomen op mijn foto's maar voor mij is dit hulpmiddel onmisbaar. Ik zet hier mijn boeken en zelfs mijn tablet op. Door fysieke problemen anders onmogelijk om nog boeken te lezen omdat ik ze nog amper kan vasthouden. Dit is mijn echte boekenmaatje geworden en sleur hem overal mee.

 

Zo dit is mijn eerste 'Boekenbuit'. Hopelijk vond je het leuk om te lezen en geef zeker suggesties zodat het de volgende keer nog beter wordt.

 

Door Fany

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...