zondag 31 januari 2016

Boekkronkel Verlangen naar chocolade

Verlangen naar chocolade ( Care Santos )

Verlangen naar chocolade...
Dat schijnt iets te zijn dat vrouwen doen...Schijnt, want ik kan niet uit ervaring spreken.
Waarschijnlijk mis ik ergens het gen, het chocoladegen, want mij maak je er niet heel erg blij mee...

Uiteraard eet ik ook wel eens chocola. Vooral die bepaalde periode, je weet wel.
Maar echt gelukkig worden van chocola, nee, dat herken ik niet.

Ik drink ook absoluut geen chocolademelk, ook als kind niet. Had liever warme gewone melk. Veel lekkerder.
Chocolade-ijs...brrr....laat maar.
Nutella of andere broodsmeersels met chocolade...ik eet het niet. Sterker nog: ik kan er van griezelen.

Mijn vrienden vinden het wel handig. Als de chocolade bewaakt moet worden, dan is het bij mij zeker in goede handen. Ik zal er zeker niet stiekem van snoepen.
De chocolademunten die ik met Sinterklaas op mijn werk heb gekregen, liggen nog gezellig in de vensterbank. In de keuken. En waarschijnlijk liggen ze daar tot ze zelfstandig kunnen lopen...

Ik ben een vrouw, maar zeker geen chocolade-vrouw....
Nee, herkennen doe ik het echt niet:

Verlangen naar chocolade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...