donderdag 7 januari 2016

Dode dieren in een boek

Ik moet iets bekennen:Ik ben een muts! En niet zomaar een muts, nee ik ben een sentimentele muts.

Ik hou van dieren. Heb zelf 2 poezenbeesten. Zou graag nog een hond willen, zo'n saucijs op pootjes bijvoorbeeld. Die dan ook Saucijs zou gaan heten...
Maar goed, ik dwaal af.
Waarom ben ik dan een muts? Ik hoor het jullie denken...
Ik jank, grien, huil dikke tranen als er een dier doodgaat, of erger nog, vermoord wordt in een boek. Man man man...diepe tranendallen ga ik door. Vreselijk!
Uiteraard snap ik vaak de functie van het dode dier in het boek, maar toch...ik kan er slecht tegen...
Die 2 van mij weten al hoe laat het is als ik huilend mijn boek wegleg en opsta: verplicht knuffelen! Bono is er dol op, maar Lennon moet er niks van hebben...
Lieve schrijvers:
Ik weet best dat het soms voor het verhaal nodig is dat een dier doodgaat, maar ik word er wel heel erg verdrietig van...
Oké, ik ben een muts...
Juul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...