maandag 1 augustus 2022

Wat stopt Tjeerd Langstraat aan leesvoer?

 


Welk boek of welke boeken stop jij in je koffer om te lezen tijdens je vakantie en waarom?

Natuurlijk stop ik mijn nieuwe boek 'Tossa' in mijn koffer, zodat ik die ter plekke kan promoten bij de vakantiegangers die ik tegenkom! Maar om zelf te lezen... ik heb 'De rat van Amsterdam' van Pieter Waterdrinker nog ongelezen liggen. Waterdrinker is een fantastische schrijver, dus ik verwacht van dit boek dan ook weer veel. Boeken die ik altijd aan blijf prijzen zijn die van Carlos Ruiz Záfon, te beginnen bij de eerste van vier: 'De schaduw van de wind'. Zo prachtig geschreven, een indrukwekkend verhaal en tegen een achtergrond van het Barcelona tijdens het Franco regime. 

 

Welk boek of boeken raad je aan om zeker mee te nemen op vakantie en waarom?
En als je het hebt over lekkere wegleesboeken... laat ik dan al mijn schrijversbescheidenheid opzij zetten en gewoon ordinair reclame voor mijn eigen boeken maken. Mijn thrillers Villa Gladiola, Eeuwig Donker, RÄV en Evi zijn echte vakantieboeken. www.jalapenobooks.com/shop
O, en natuurlijk die van Angelique Haak, mijn schrijfmattie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...