zondag 21 augustus 2022

Welk boek gaat bij Julienne Brouwers in de koffer?

 




Welk boek of welke boeken stop jij je in koffer te lezen tijdens je vakantie en waarom?

 

Wanneer ik op vakantie ga neem ik meestal een paar thrillers mee en een paar romans. De romans van Harriet Evans vind ik vrijwel allemaal mooi, zowel in het Engels als het Nederlands. Dit geeft me enorm veel inspiratie en ik hou dan ook vaak een aantekeningenboekje erbij om bepaalde mooie stukken te noteren. Het aantal boeken dat ik tijdens de vakantie gelezen krijg is op dit moment vaak beperkt tot twee of drie omdat ik 4 kinderen heb tussen de 1 en 9 jaar ;)

 

Op dit moment lees ik de Gunst van Nicci French en Vind haar van Lisa Gardner. Ik ben bij de Gunst nog niet zo ver maar Vind haar van Lisa Gardner vind ik een erg sterke thriller. Dit soort grote namen kan ik heel veel van leren. Op dit moment ben ik bezig met het plot van mijn nieuwe thriller op te zetten en grappig genoeg vallen soms ineens puzzelstukjes op hun plek wanneer ik andere goede thrillers aan het lezen ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...