donderdag 26 mei 2022

Zomer in de B&B van Kaat de Kock

 



Kaat De Kock heeft me opnieuw meegenomen in het leven van haar personages in de Belgische Ardennen.

 

Met dit tweede deel is het opnieuw genieten van de avonturen van Hanne en haar vrienden.

 

In 'Winter in de B&B ' heeft Hanne een beslissing genomen maar was dit een keuze met het hart of het verstand? Hoe gaat het nu verder met haar en haar vrienden in deze nieuwe episode van hun leven?

 

‘Zomer in de B&B’ is het vervolg op Winter in de B&B en de klemtonen liggen op romantiek, baby's, vertrouwen en toekomstplannen.

Het verhaal gaat over vriendschap en liefde, het is vlot en grappig geschreven. Kaat de Kock schetst de amusante en soms iets serieuzere perikelen die de personages tegenkomen. Deze reeks gaat over gewone dagelijkse onderwerpen die ook in het echte leven kunnen voorkomen.

 

Hanne blijft bij mij een dubbel gevoel oproepen want opnieuw zijn haar acties soms ondoordacht. Wat ik wel een pluspunt vind is dat ze in dit vervolg stilaan de echte Hanne ontdekt.

 

De locatie waar de B&B staat is charmant en ik wil er nog altijd graag op bezoek. De karakters in deze reeks worden stilaan volwassener maar blijven ook blunderen. De scènes zijn lief maar soms ook wel erg cliché. 

 

‘Zomer in de B&B’ gaat over hoe het verder gaat als je dromen uitkomen. Dit boek laat ook zien hoe we veranderen of geconfronteerd worden met onverwachte dingen waardoor we onze verwachtingen of dromen bijstellen.

 

Hoewel 'Zomer in de B&B' niet verrassend is en ik de plot vrij voorspelbaar vond is dit gewoon een leuke romantische feelgood.

 

Ik kan niet wachten om me mee te laten voeren in Bruiloft in de B&B.

 

3,5 Inktpotjes

Fany

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

Droom naar de toekomst van Rina Stam

  Droom naar de toekomst is het tot de verbeelding sprekende slotstuk van de spirituele Rode Draad Trilogie   Flora woont alleen in Spanje...